Da bi izvršio rezervaciju kod nas, glavni gost mora da ima najmanje 16 godina. Maksimalan broj gostiju koji borave po sobi je ilustrovan u detaljima o popunjenosti sobe na veb stranici. Kada se osoba koja je izvršila rezervaciju razlikuje od glavnog gosta koji preuzima posao, osoba koja je izvršila rezervaciju može biti odgovorna za otkazivanje, nedolazak i štetu kako je navedeno u tekstu. Samo vodećem gostu i imenovanoj strani koja je izvršila rezervaciju dozvoljeno je da koriste nekretninu i njene objekte, bilo kojim posetiocima trećih strana je dozvoljen pristup samo uz našu izričitu dozvolu.
Da bismo obezbedili bilo koju rezervaciju, zahtevamo da se depozit uplati unapred, ovaj iznos depozita je = .
Uplate depozita moraju biti „očišćene od sredstava“ pre nego što se rezervacija može potvrditi. Depoziti se vraćaju samo pod uslovima koji su ovde navedeni.
Plaćanja se mogu izvršiti onlajn / preko telefona pomoću debitne/kreditne kartice, kao i digitalnim bankovnim transferom, čekom ili gotovinskim depozitom. Sve optužbe koje su naše banke podigle protiv nas za rukovanje nečastivim čekovima, bankovnim transferima ili bilo kojim drugim uplatama, glavni gost mora da nadoknadi troškove u roku od sedam (7) dana od bilo kog zahteva da to učini.
Svi gosti su saglasni da će u svakom trenutku poštovati privatnost i mir svih ostalih gostiju, komšija i vlasnika. Zadržavamo pravo da odmah otkažemo rezervaciju ako gosti ne poštuju ovaj ugovor ili uzrokuju smetnje/smetanje drugim gostima, komšijama ili vlasnicima.
Gosti se moraju prijaviti i odjaviti do dole navedenih vremena;
Prijava do: 14:00 na dan dolaska
Odjava do: 11:00 na dan polaska
Otkazivanje, vraćeni depozit i uslovi nedolaska
Gost koji treba da otkaže rezervaciju treba da nas kontaktira što je pre moguće. Već uplaćeni depoziti se vraćaju samo u skladu sa sledećim uslovima;
Otkazivanje izvršeno 15 ili više dana pre datuma dolaska = Povraćaj celog depozita
Otkazivanje izvršeno 14 dana ili manje od datuma dolaska = 50% povraćaja depozita
Otkazivanje izvršeno 48 sati ili manje od datuma dolaska = Nema povraćaja novca, dospeva pun iznos rezervacije
Gosti koji nisu u dolasku, koji nisu u mogućnosti da prisustvuju ili ne dođu iz bilo kog razloga, gube uplaćeni depozit i dospeće pun iznos rezervacije. Preporučljivo je da gosti koji rezervišu, uzmu odgovarajuće osiguranje za odmor/otkaz tamo gde je to potrebno.
U retkim slučajevima kada budemo morali da otkažemo vašu rezervaciju kod nas, imajte na umu da se ne možemo smatrati odgovornim za okolnosti koje su van naše kontrole i da je naša odgovornost prema vama ograničena na povraćaj bilo koje već izvršene uplate.
Politika poštenog i odgovarajućeg korišćenja ViFi-a
Tamo gde je omogućen ViFi pristup internetu, gosti prihvataju da koriste ovaj pristup internetu na pravičan i odgovarajući način. Možemo pratiti performanse mreže i korišćenje korisnika kako bismo održali pošten i visok nivo usluge za sve naše goste.
Obezbeđeni pristup Internetu je namenjen za opštu upotrebu kao što je pristup svetskoj mreži, e-pošta, razmena poruka, društveni mediji, lagani video / muzika / striming medija. Nije namenjen niti idealan za strimovanje teških medija, onlajn igre, obimna preuzimanja / otpremanja. Pristup ilegalnim aktivnostima ili korišćenje naše mreže za nezakonite aktivnosti je zabranjeno i biće prijavljeno lokalnim vlastima.
Zadržavamo pravo da naplatimo glavnom gostu bilo kakvu štetu koju je tokom rezervacije prouzrokovao bilo koji član stranke koja je izvršila rezervaciju. Ovo uključuje lomove, prosipanje, mrlje, oštećenja nameštaja ili pribora i opreme. Svaku slučajnu štetu treba prijaviti što je pre moguće kako bi se šteta i povezani troškovi sveli na minimum. Za izgubljene ključeve/privezke/pristupne kartice biće naplaćena zamena po izgubljenom ključu/fob-u/kartici.
Svaka izgubljena imovina, ako je otkrivena i pronađena, koju su gosti ostavili tokom boravka, biće zadržana u periodu od 1 meseca. Iako ćemo učiniti sve što možemo da ponovo spojimo izgubljenu imovinu sa njihovim vlasnicima, ne prihvatamo nikakvu odgovornost u zameni izgubljenih stvari i podstičemo goste da se uvere da imaju svu svoju imovinu pre odjave. Možemo ponuditi slanje izgubljenih predmeta putem evidentirane isporuke o trošku vlasnika imovine, u suprotnom se može dogovoriti preuzimanje.
Pušenje bilo kojih duvanskih proizvoda uključujući, ali ne ograničavajući se na cigarete, lule, e-cigarete, e-tečnosti, cigare, duvan za burmut ili duvan za žvakanje, dozvoljeno je samo na određenim mestima kao što je postavljeno na znakovima širom smeštajnog prostora i u skladu je sa zdravstvenim propisima.
Prihvatamo dobro vaspitane pse do maksimalno 2 psa. / Mi smo smeštaj za pse i prihvatamo pse do maksimalno 2 psa.
Tamo gde je obezbeđen parking na licu mesta, gosti prihvataju da parkiraju svoja vozila na sopstvenu odgovornost.
Crkvinjska bb
Vrhpolje
15324 Ljubovija
065 3169435
apartmanidarijana@gmail.com
© Copyright Apartmani Darijana